Menteşe Devlet Hastanesi'nde '14 Mart Tıp Bayramı' ve 'İftar Sofrası' buluşması
Menteşe Devlet Hastanesi'nde düzenlenen 2. Geleneksel İftar Programı'nda sağlık çalışanları aynı sofrada buluştu. Programda birlik ve beraberlik vurgusu yapılırken, 14 Mart Tıp Bayramı da eş zamanlı olarak kutlandı.
Ramazan ayının birlik, beraberlik ve paylaşma ruhunu yaşatmak amacıyla Menteşe Devlet Hastanesi personeli iftar programında bir araya geldi. Bu yıl ikincisi düzenlenen geleneksel iftar buluşmasında hastane çalışanları aynı sofrayı paylaşarak Ramazan ayının manevi atmosferini birlikte yaşadı.
Düzenlenen programda kurum içi dayanışma ve birlik duygusunun güçlenmesine vurgu yapılırken, sağlık çalışanlarının özverili çalışmalarına da dikkat çekildi.
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları