Menteşe Devlet Hastanesi'nde '14 Mart Tıp Bayramı' ve 'İftar Sofrası' buluşması
Menteşe Devlet Hastanesi'nde düzenlenen 2. Geleneksel İftar Programı'nda sağlık çalışanları aynı sofrada buluştu. Programda birlik ve beraberlik vurgusu yapılırken, 14 Mart Tıp Bayramı da eş zamanlı olarak kutlandı.
Programda konuşan Hastane Başhekimi Op. Dr. Şadi Ballı, Ramazan ayının manevi iklimini mesai arkadaşlarıyla paylaşmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Ballı, "Ramazan’ın bereketini ve manevi iklimini mesai arkadaşlarımızla aynı sofrada paylaşmaktan büyük memnuniyet duyuyorum. Tüm çalışanlarımızla bir araya gelmek kurumumuzdaki dayanışma ve birlik ruhunu daha da güçlendiriyor. Bu anlamlı buluşma ekip olmanın değerini bir kez daha hissetmemize vesile oldu. Rabbim hep birlikte bayrama da kavuşmayı nasip etsin" dedi.
Bakmadan Geçme
Tatil Planlarınızı Ertelemeyin En Güncel Uçak Bileti Kampanya
Muğla Teknopark’tan genç kaşiflere yarım milyon liralık destek
Fethiye’de üreticilere uyarı: Sıcaklıklar bitki hastalıklarını tetikliyor
MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi mezunlarını uğurladı
Fethiyespor, Timur Fidan İçin Post Paylaşmadı, Taraftar Grubu: 'Utandırdınız'
Fethiye gökyüzünde yeni bir ilke ev sahipliği yapacak: Ölüdeniz’de WTTF heyecanı