Menteşe'de İçme Suyu Hattı Yenileniyor
Muğla Su ve Kanalizasyon İdaresi (MUSKİ) Genel Müdürlüğü, Menteşe ilçesine bağlı Gazeller, Muratlar, Yörükoğlu, Taşlı, Fadıl ve Karacaören mahallelerine içme suyunu ulaştıran ana iletim hattında meydana gelen arızalara kalıcı bir çözüm üretmek için kapsamlı bir çalışma başlattı.
Mevcut Doruk kaynaklarının yanında, Ilıca 1, Ilıca 2 ve Yaprakderesi adlı yeni doğal kaynakların da kullanılmasına karar verildi. Bu kaynakların izin süreçleri tamamlandı. MUSKİ’nin kendi kaynak yakalama (kaptaj) ekibi tarafından sisteme bağlanacak bu yeni su girişleriyle mahallelere daha güvenli ve kesintisiz içme suyu sağlanacak.
Bakmadan Geçme
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’