Marmaris'te 19 Mayıs Gençlik Meydanı yeni yıl heyecanı yaşatıyor
Marmaris Belediyesi tarafından 19 Mayıs Gençlik Meydanı'nda kurulan Yeni Yıl Panayırı ve akşamları gerçekleştirilen etkinlikler 7'de 70'e herkese yeni yıl heyecanı yaşatıyor.
Marmaris Belediye Başkanı Acar Ünlü, Marmaris Ticaret Odası Başkanı Mutlu Ayhan, Marmaris Esnaf Odası Başkanı Mehmet Ayyıldız, CHP İlçe Başkanı Ömer Bozdemir ve meclis üyelerinin katılımı ile 20 Aralık’ta açılan panayır 5 Ocak’a kadar meydanda kurulu olacak. Her gün alanı ziyaret ederek vatandaşlarla bir araya gelen ve çocuklara ücretsiz lunapark bileti dağıtan Belediye Başkanı Ünlü yeni yılı hep birlikte karşılamanın heyecanını yaşadıklarını ifade etti.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor