Marmaris Gölge Koyu'nda ağaçlandırma çalışması başladı
Muğla'nın Marmaris ilçesine bağlı Hisarönü Mahallesi Gölge Koyu'nda geçtiğimiz yaz çıkan orman yangınında yok olan 5 hektarlık kızılçam ormanı, yeniden yeşeriyor. Marmaris Orman İşletme Müdürlüğü ve sivil toplum kuruluşlarının iş birliğiyle başlatılan ağaçlandırma çalışmaları kapsamında binlerce fidan toprakla buluşturuldu.
Devlet Orman alanlarını korumaya devam ediyor
Marmaris Orman İşletme Müdürü Gökhan Şahin, ağaçlandırma çalışmalarının önemine vurgu yaparak, "Doğa, hepimizin gelecek nesillere bırakacağı en değerli miras. Toplumda, yanan alanlara otel yapılacağına dair yanlış bir algı var. Bugün burada bir kez daha devletimizin böyle bir şeye izin vermeyeceğini ve ormana verdiği değeri göstermiş oluyoruz" dedi. Konuşmasının ardından fidan dikimi gerçekleştirilerek etkinlik başladı.
Bakmadan Geçme
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi