Marmaris Gölge Koyu'nda ağaçlandırma çalışması başladı
Muğla'nın Marmaris ilçesine bağlı Hisarönü Mahallesi Gölge Koyu'nda geçtiğimiz yaz çıkan orman yangınında yok olan 5 hektarlık kızılçam ormanı, yeniden yeşeriyor. Marmaris Orman İşletme Müdürlüğü ve sivil toplum kuruluşlarının iş birliğiyle başlatılan ağaçlandırma çalışmaları kapsamında binlerce fidan toprakla buluşturuldu.
Öğrencilerden çevre bilinci mesajı
Fidan dikim etkinliğine katılan öğrenciler, çevrenin korunmasına dikkat çekerek, "Doğamızı koruduğumuz bilinsin istiyoruz. Ateş yaktıktan sonra söndürüldüğünden emin olmadan yanından ayrılmayalım, yerlere çöp atmayalım" diyerek sosyal mesaj verdi. Etkinliğe katılan yetişkinler ise doğanın önemine vurgu yaparak, Sevgililer Günü'nde böyle anlamlı bir etkinlikte yer almaktan mutluluk duyduklarını belirtti.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor