Madde bağımlısı genç evi yaktı, anne ile baba yaşananlara isyan etti
Bir apartman dairesinde çıkan yangın itfaiye ekipleri tarafından büyümeden söndürüldü. Evlerinin mutfak kısmı kullanılamaz hale gelen baba ile anne, evi madde bağımlısı olduğunu belirttikleri oğullarının yaktığı ileri sürerek, 'Şikayetçi oluyorum serbest bırakıyorlar ve benden önce eve geliyor. 4 kez böyle oldu. Salmasınlar' dedi.
“2 saat içinde eve gel yoksa yakarım”
İki çocuk babası ev sahibi Ali A., evinin madde bağımlısı olduğunu ileri sürdüğü oğlu B.A'nın (34) yaktığını iddia etti. Ali A, "10-15 yıldır tedavisi için uğraşıyorum ancak başarılı olamadım. Şehir dışına çıkmıştım. En son beni ‘2 saat içinde buraya gel yoksa evi yakarım' diye tehdit etti. Eve geldiğimde kapıyı açamadım. Aşağı indim tekrar. Komşular evden sesler geldiğini ve bazı eşyaların kırıldığını söylediler. Dışarıdayken bu sefer evin yandığının haberini aldım. Geldiğimde gitmişti. İtfaiye geldi ve söndürdü" dedi.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret