Madde bağımlısı genç evi yaktı, anne ile baba yaşananlara isyan etti
Bir apartman dairesinde çıkan yangın itfaiye ekipleri tarafından büyümeden söndürüldü. Evlerinin mutfak kısmı kullanılamaz hale gelen baba ile anne, evi madde bağımlısı olduğunu belirttikleri oğullarının yaktığı ileri sürerek, 'Şikayetçi oluyorum serbest bırakıyorlar ve benden önce eve geliyor. 4 kez böyle oldu. Salmasınlar' dedi.
“Bizi bitirdi”
Oğluyla ilgili şikayette bulunduğunu ancak bir süre sonra salındığını söyleyen Ali A, "Şikayetçi oluyorum serbest bırakıyorlar ve benden önce eve geliyor. 4 kez böyle oldu. Salmasınlar bunu. Bir bana değil, herkese zararı var.. Bunun adımı zarar. Dışarda gezmesi sakıncalı. Alır, satar, ticaretini yapar, millete de zarar verir. Sıfırdan bu günlere geldik ama bizi bitirdi" diye konuştu.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret