- Haberler
- Eğitim
- Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda 'Tıbbi Aromatik Bitkilerin Peyzajda Kullanımı' semineri
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda 'Tıbbi Aromatik Bitkilerin Peyzajda Kullanımı' semineri
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Köyceğiz Meslek Yüksek Okulu'nda, güncel peyzaj trendleri ve bitki çeşitliliğinin ele alındığı etkinlik düzenlendi.
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu öğretim elemanlarından Doç. Dr. Mahmut Yıldıztekin ve Öğr. Gör. Dr. Kenan Akbaş tarafından organize edilen seminerde, Peyzaj Mimarı Nuriye Beyde davetli konuşmacı olarak yer aldı.
'Tıbbi Aromatik Bitkilerin Peyzajda Kullanımı' başlığı altında gerçekleştirilen sunumda; tıbbi ve aromatik bitkilerin sadece ekonomik ve sağlık alanında değil, estetik ve fonksiyonel peyzaj tasarımlarındaki önemi de katılımcılarla paylaşıldı.
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları