- Haberler
- Eğitim
- Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda 'Tıbbi Aromatik Bitkilerin Peyzajda Kullanımı' semineri
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda 'Tıbbi Aromatik Bitkilerin Peyzajda Kullanımı' semineri
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Köyceğiz Meslek Yüksek Okulu'nda, güncel peyzaj trendleri ve bitki çeşitliliğinin ele alındığı etkinlik düzenlendi.
Bitkisel ve Hayvansal Üretim bölümü öğrencilerinin katılım gösterdiği etkinlikte, tıbbi ve aromatik bitkilerin uygulama alanlarındaki avantajları ve teknik detayları hakkında kapsamlı bilgilendirme yapıldı.
Köyceğiz Meslek Yüksek Okulu Müdürlüğü tarafından bilgilendirmelerinden dolayı Nuriye Beyde ve tüm Palmiye Merkezi çalışanlarına teşekkür edilirken, Okul Müdürü Doç. Dr. Hatice Ulusoy tarafından hocalar Mahmut Yıldıztekin ve Kenan Akbaş'a teşekkür belgeleri takdim edildi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor