- Haberler
- Bilim Teknoloji
- Köyceğiz'de öğrenciler Ay'ı teleskopla inceledi
Köyceğiz'de öğrenciler Ay'ı teleskopla inceledi
Muğla'nın Köyceğiz ilçesinde Köyceğiz Bilim ve Sanat Merkezi (BİLSEM) ve Naip Hüseyin Anadolu Lisesi'nin iş birliği ile planlanan 'Kadrajımdan Gökyüzü Atölyesi' etkinliğine katılan öğrenciler, teleskopla Ay'ın yüzeyini ve Satürn'ü gözlemleyerek unutulmaz bir deneyim yaşadı.
Milli Eğitim Bakanlığı’nın, bilimsel düşünme, teknolojik üretkenlik ve sosyal beceri gelişimini erken yaşlardan itibaren teşvik etmek amacıyla planladığı Genç-Arge Faaliyetleri dahilinde Köyceğiz Aralık ayı faaliyeti 'Kadrajımdan Gökyüzü Atölyesi' etkinliği Naip Hüseyin Anadolu Lisesi tarafından organize edildi.
-
muğla köyceğiz astronomi etkinliği
-
köyceğiz bilsem gökyüzü atölyesi
-
ay ve satürn gözlemi
-
genç arge faaliyeti
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’