- Haberler
- Bilim Teknoloji
- Köyceğiz'de öğrenciler Ay'ı teleskopla inceledi
Köyceğiz'de öğrenciler Ay'ı teleskopla inceledi
Muğla'nın Köyceğiz ilçesinde Köyceğiz Bilim ve Sanat Merkezi (BİLSEM) ve Naip Hüseyin Anadolu Lisesi'nin iş birliği ile planlanan 'Kadrajımdan Gökyüzü Atölyesi' etkinliğine katılan öğrenciler, teleskopla Ay'ın yüzeyini ve Satürn'ü gözlemleyerek unutulmaz bir deneyim yaşadı.
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi’nden Astronom Doç. Dr. Hasan Zühtü Okulu ile ilk olarak Ay ve Satürn gözlemi yapıldı. Etkinlik kapsamında öğrenciler, Ay’ın muhteşem görüntüsünü teleskopla yakından inceleme fırsatı buldu. Teleskop başında uzun kuyruklar oluşturan katılımcılar, heyecanla Ay’ın yüzeyindeki kraterleri ve detayları gözlemledi.
-
muğla köyceğiz astronomi etkinliği
-
köyceğiz bilsem gökyüzü atölyesi
-
ay ve satürn gözlemi
-
genç arge faaliyeti
Bakmadan Geçme
Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü'nden yangın sezonu uyarısı: “En etkili mücadele yangın çıkmadan alınan önlemdir”
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi