- Haberler
- Asayiş
- Kendisine istismarda bulunduğunu iddia ettiği şahsı adliye önünde kalbinden bıçakladı
Kendisine istismarda bulunduğunu iddia ettiği şahsı adliye önünde kalbinden bıçakladı
Kocaeli'de bir yıl önce iki arkadaşı birbirine düşüren istismar iddiasının davasında facia yaşandı.
"Zaten beni kalbimden bıçaklamışlar"
Duruşmada söz alan tutuklu sanık Ahmet Furkan Ö. ise kendisinin mağdur olduğunu belirterek, "Zaten beni kalbimden bıçaklamışlar. Emrah'ın kapısına 'Benden ne istiyorsunuz' diye gittim ancak silahla üzerime geldi. Ben tutukluyum o tutuksuz, Mağdur olan benim. Tahliyemi talep ediyorum" diye konuştu. Mahkeme heyeti, sanığın tutukluluk halinin devamına ve duruşmanın ertelenmesine karar verdi.
Duruşma çıkışı dehşet saçtı
Duruşma sona erdikten sonra adliye önüne çıkan taraflar arasında yeniden tartışma başladı. Mahkemede, uğradığını iddia ettiği cinsel istismarı anlatan Sümeyye M., adliye karşısındaki kafeden aldığı bıçakla Emrah Çeliksoy'un üzerine yürüdü. Öfkesine hakim olamayan genç kadın, Çeliksoy'u kalbinden bıçakladı. Ağır yaralı halde hastaneye kaldırılan Emrah Çeliksoy, yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti. Olaydan sonra Sümeyye M. polis ekiplerince gözaltına alındı.
Bakmadan Geçme