- Haberler
- Güncel
- Kaza yaptıktan sonra yakınlarına 'kanserim' diye mesaj atıp ortalıktan kayboldu, arkadaşının evinde uyurken bulundu
Kaza yaptıktan sonra yakınlarına 'kanserim' diye mesaj atıp ortalıktan kayboldu, arkadaşının evinde uyurken bulundu
Antalya'nın Manavgat ilçesinde otomobiliyle kaza yapan kadın, jandarma ve trafik ekiplerinin tüm aramasına rağmen olay yerinde ve çevresinde bulunamadı. Sürücünün yakınlarına ulaşan Jandarma ekipleri, kadının yakınlarına 'meme ve rahim kanseri olduğunu, artık yaşamak istemediğini söylediğini' belirledi. Jandarma, Komando, JAK, İtfaiye, AFAD ekipleri ve arama köpekleri tarafından gece boyunca yapılan aramalarda kayıp kadın bulunamadı. Olaydan 1 gün sonra ise kadın sürücü, Sarılar Mahallesinde bir arkadaşının ihbarı üzerine arkadaşına ait evde jandarma ekipleri tarafından bulundu.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Motosiklet Sürücülerine Uyarı: Jokey Kaskına Ceza Var, Güvenli Kask Hayat Kurtarıyor
AK Parti Fethiye İlçe Başkanı Kadir Sarıhan’dan Babalar Günü Mesajı
Fethiye'de Denize Atlarken Ağır Yaralanan Gençten Acı Haber
Göcek’te Kasaplar Yaz Sezonuna Hazır: Yatlar ve Tatilciler İçin Geniş Ürün Yelpazesi
Fethiye'de kapı gıcırtısı kavgasında hayatını kaybeden baba toprağa verildi
Valilikten Marmaris yangını sonrası kritik uyarı: 'Yangınların büyük kısmı insan kaynaklı'