- Haberler
- Güncel
- Kaza yaptıktan sonra yakınlarına 'kanserim' diye mesaj atıp ortalıktan kayboldu, arkadaşının evinde uyurken bulundu
Kaza yaptıktan sonra yakınlarına 'kanserim' diye mesaj atıp ortalıktan kayboldu, arkadaşının evinde uyurken bulundu
Antalya'nın Manavgat ilçesinde otomobiliyle kaza yapan kadın, jandarma ve trafik ekiplerinin tüm aramasına rağmen olay yerinde ve çevresinde bulunamadı. Sürücünün yakınlarına ulaşan Jandarma ekipleri, kadının yakınlarına 'meme ve rahim kanseri olduğunu, artık yaşamak istemediğini söylediğini' belirledi. Jandarma, Komando, JAK, İtfaiye, AFAD ekipleri ve arama köpekleri tarafından gece boyunca yapılan aramalarda kayıp kadın bulunamadı. Olaydan 1 gün sonra ise kadın sürücü, Sarılar Mahallesinde bir arkadaşının ihbarı üzerine arkadaşına ait evde jandarma ekipleri tarafından bulundu.
Bakmadan Geçme
Muğla Büyükşehir Gazeteciler Derneği Başkanı Cem Kaytan’dan Vali Akbıyık’a Ziyaret
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor