• Haberler
  • Asayiş
  • Kaza sonrası 'eşimle kavga ettim' diyerek arabayı bırakıp olay yerinden firar etmiş

Kaza sonrası 'eşimle kavga ettim' diyerek arabayı bırakıp olay yerinden firar etmiş

Kazaya karışıp olay yerinde arabasını bırakıp kaçan sürücünün, 'Kimseyi aramaya gerek yok, aramızda hallederiz. Karımla kavga ettim' dediği öne sürüldü.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!