Kaza sonrası 'eşimle kavga ettim' diyerek arabayı bırakıp olay yerinden firar etmiş
Kazaya karışıp olay yerinde arabasını bırakıp kaçan sürücünün, 'Kimseyi aramaya gerek yok, aramızda hallederiz. Karımla kavga ettim' dediği öne sürüldü.
“Arabamda çizik dahi yoktu”
Sürücülerden biri ise, arabasını bırakıp olay yerini terk etti. Kazayla ilgili konuşan mağdur araç sürücüsü C.Ö., "Ben yokuş yukarı çıkarken, karşı yönden gelen araba üstüme çıkıyordu. Sürücü geldi yanıma, ‘kimseyi aramaya gerek yok, aramızda hallederiz. Karımla kavga ettim’ dedi, sonra gitmiş. Bu olaya kadar kaskolu aracım, boya, çizik ve kaza dahi görmemişti." diye konuştu.
-
tekirdağ çorlu trafik kazası
-
çorlu muhitin mahallesi kaza
-
kazadan sonra kaçan sürücü
-
terk edilen araç olayı
-
çorlu trafik polisi
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor