Hiç gitmediği İstanbul'dan 1985 model aracına 15 HGS cezası geldi, icralık oldu
Kastamonu'nun Ağlı ilçesinde yaşayan vatandaşa, hiç gitmediği İstanbul'dan 15 HGS cezası geldi. İcra için kendisini avukatın araması ile olayı öğrenen vatandaş, şoke olduğunu söyledi.
Ben şeker hastasıyım, şeker ve tansiyon yükseldi. Geçiş saatleri falan gözükünce şoke oldum. Daha sonra araştırdığımızda lüks bir aracın geçiş yaptığını gördük. Benim ruhsatımda aracımın 1985 model olduğu yazıyor. Niye o şahsa ulaşmıyorlar? Bu memurların işgüzarlığından kaynaklanıyor. Ben kağıtları aldım, dilekçeler yazdırdım ve İstanbul'a 18. İcra Dairesi'ne yolladım. Dosyaya henüz cevap gelmedi" dedi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor