• Haberler
  • Sağlık
  • Güven Tazeleyen Seçim: Muğla Dişhekimleri Odası'nda Kazanan Birlik Oldu

Güven Tazeleyen Seçim: Muğla Dişhekimleri Odası'nda Kazanan Birlik Oldu

Muğla'da adeta bir final heyecanına sahne olan Muğla Dişhekimleri Odası 15. Olağan Genel Kurulu, yüksek tempolu ve güçlü katılımla tamamlandı. Yeni hizmet binasında gerçekleşen 'karşılaşma', mesleki dayanışmanın zirve yaptığı, birlik ruhunun sahaya yansıdığı bir atmosferde oynandı.

Güven Tazeleyen Seçim: Muğla Dişhekimleri Odası'nda Kazanan Birlik Oldu
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!