Güven Tazeleyen Seçim: Muğla Dişhekimleri Odası'nda Kazanan Birlik Oldu
Muğla'da adeta bir final heyecanına sahne olan Muğla Dişhekimleri Odası 15. Olağan Genel Kurulu, yüksek tempolu ve güçlü katılımla tamamlandı. Yeni hizmet binasında gerçekleşen 'karşılaşma', mesleki dayanışmanın zirve yaptığı, birlik ruhunun sahaya yansıdığı bir atmosferde oynandı.
Tribünleri dolduran meslektaşların desteğini arkasına alan mevcut başkan Z. Doruk Alp ve ekibi, iki dönemdir süren uyumlu performansını bu genel kurulda da sürdürerek güven tazeledi. Deneyimli kadronun yanı sıra genç isimlerin de kadroya dahil edilmesiyle ekip, yeni sezona daha güçlü bir şekilde hazırlanmış oldu.
Bakmadan Geçme
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor