Güven Tazeleyen Seçim: Muğla Dişhekimleri Odası'nda Kazanan Birlik Oldu
Muğla'da adeta bir final heyecanına sahne olan Muğla Dişhekimleri Odası 15. Olağan Genel Kurulu, yüksek tempolu ve güçlü katılımla tamamlandı. Yeni hizmet binasında gerçekleşen 'karşılaşma', mesleki dayanışmanın zirve yaptığı, birlik ruhunun sahaya yansıdığı bir atmosferde oynandı.
Geçmiş dönem başkanları ve oda emektarlarının da yer aldığı organizasyonda, adeta bir “usta-çırak” buluşması yaşandı. Farklı görüşlerin centilmence paylaşıldığı genel kurulda, fair-play ruhu ön plandaydı. Alınan kararlar ise önümüzdeki dönemin yol haritasını çizerken, mesleğin geleceği adına önemli hamleler olarak değerlendirildi.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret