Geleceğin Veteriner Hekimleri beyaz önlüklerini giydi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi (MSKÜ) Milas Veteriner Fakültesinde 2024-2025 akademik yılında eğitim-öğretime başlayan öğrenciler için 'Beyaz Önlük Giyme Töreni' düzenlendi.
MSKÜ Rektörü Prof. Dr. Turhan Kaçar ise veteriner hekim adaylarına seslenerek, “Öğrencilik hem çok uzun hem de çok kısa bir süre gibi gelecek. Önemli olan öğrencilik zamanlarınızı kendinizi geliştirmek ve mesleğinizi en iyi şekilde öğrenmek için değerlendirmenizdir. Giydiğiniz bu önlüklerle mesleğe ilk adımı da atmış oldunuz. Hepinize meslek hayatınızda başarılar diliyorum” diye konuştu.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret