Geleceğin Veteriner Hekimleri beyaz önlüklerini giydi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi (MSKÜ) Milas Veteriner Fakültesinde 2024-2025 akademik yılında eğitim-öğretime başlayan öğrenciler için 'Beyaz Önlük Giyme Töreni' düzenlendi.
Konuşmaların ardından törene katılan protokol üyeleri tarafından öğrencilere beyaz önlükleri giydirildi. Törene Milas Kaymakamı Mustafa Ünver Böke, MSKÜ Rektörü Prof. Dr. Turhan Kaçar, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Deniz Ülgen, Milas Belediye Başkan Yardımcısı Bülent Sezgin, Milas İlçe Emniyet Müdürü Oktay Boydak, Muğla Veteriner Hekimleri Odası Başkanı Serkan Alpözen ile öğrenciler ve aileleri katıldı.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor