Gazeteciler Fethiye'de toplandı: İGD'de H. Seda Köktener dönemi devam ediyor
Muğla İnternet Gazetecileri Derneği'nin 3. Olağan Genel Kurulu Fethiye'de gerçekleştirildi. Tek listeyle gidilen seçimde mevcut başkan Hürmüz Seda Köktener yeniden başkan seçilerek güven tazeledi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Ortaca'da internet dolandırıcılığı operasyonu
Muğla'da yeni endemik tür ‘Marçalı Çiğdemi' keşfedildi
Ortaca Dikmekavak’ta yol güvenliği artırılıyor
Muğla Büyükşehir'den Fethiye'de durak çizgilerine yenileme çalışması
Datça’da uyuşturucu operasyonu: 200 kök Hint keneviri ele geçirildi, 1 tutuklama
Yatağan’da duvara sıkışan kediyi itfaiye kurtardı