Fethiyeliler Yeni Elektrik Tarifesinden Endişeli: 'Faturalar Katlanacak'
Elektrik ve doğalgaz faturalarında yeni dönem başlıyor. Yüksek elektrik tüketenler şubat ayından itibaren daha fazla ödeyecek. Fethiye'de yaşayan bazı vatandaşlar ise yeni uygulama hakkında görüşlerini belirttiler.
Aytaç Türel, “Ortalama elektrik faturasını ayda 2.500- 3.000 TL civarında ayda o kadar geliyor. 2 katına çıkacak diye duydum. Şubat ayından itibaren 417 kilovat üstüne farklı bir tarife uygulanacak. Yeni uygulama hayırlısı olsun. 417 kilo geçmemek için tasarruf yapmak elde değil. Mecbur gelen faturayı ödeyeceğiz.”
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret