Fethiyeliler Yeni Elektrik Tarifesinden Endişeli: 'Faturalar Katlanacak'
Elektrik ve doğalgaz faturalarında yeni dönem başlıyor. Yüksek elektrik tüketenler şubat ayından itibaren daha fazla ödeyecek. Fethiye'de yaşayan bazı vatandaşlar ise yeni uygulama hakkında görüşlerini belirttiler.
Döndü Alkaya, “Ortalama elektrik faturası aylık 1.000 liraya geçiyordur. Her gün her şeye zam geldiği için artık gelen zamlara şaşırmıyorum. Fiyat artışları yaşanacak. Fiyatlar 2 katı neredeyse ödememek için tasarruf yapılmıyor. Gelen ücreti ödeyeceğiz. Çünkü zaten her şey sessiz kalındığı için başka türlü önlem alınmıyor. Alınan önlemlerin alınsa da çok bir faydası olmuyor. Tasarruf yapılamaz diye düşünüyorum. Tabi benim kendi şahsi fikrim, önlem alınsa da hiçbir işe yaramaz yani.”
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü'nden yangın sezonu uyarısı: “En etkili mücadele yangın çıkmadan alınan önlemdir”
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi