- Haberler
- Kültür Sanat
- Fethiye Gazi İlkokulu Öğrencilerinden Çevre Temizliği Resim Sergisi
Fethiye Gazi İlkokulu Öğrencilerinden Çevre Temizliği Resim Sergisi
Muğla'nın Fethiye ilçesinde Özer Olgun Kültür Merkezi'nde Fethiye Gazi İlkokulu öğrencileri tarafından 'Çevre Temizliği' konulu resim sergisi yapıldı. Sergide Fethiye Belediye Başkan Yardımcısı Oğuz Bolelli ve Fethiye Belediyesi Temizlik İşleri Müdürü Mahmut Bayraktar açıklamalarda bulundu.
“Çöpleri Toplamak Kolay, Sevgi Toplamak Zor”
Fethiye Belediyesi Temizlik İşleri Müdürü Mahmut Bayraktar ise: “Bizim için de çok farklı oldu. Bizler şehrin temizliğinden sorumlu insanlarız. Çöpleri toplamak kolay, sevgi toplamak zor sloganımız olmuştu. Çocukların sevgisini bugün kattık. Farkındalık olarak çok güzel bir iş çıkardık. Gazi Okulu bizlere çok güzel destek verdi ve 184 tane resim geldi. 15-16 okul katılım sağladı. Gün boyu sergimiz devam edecek” dedi.
-
fethiye gazi ilkokulu
-
çevre temizliği sergisi
-
öğrenci resim sergisi
-
oğuz bolelli açıklama
-
mahmut bayraktar temizlik işleri
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor