Fethiye'de Yaya Geçidini İhlal Eden Sürücülere Cezai İşlem Uygulandı
Muğla'nın Fethiye ilçesinde Trafik Büro Amirliği ekipleri tarafından Ovacık Köprüsü mevkiindeki kavşakta yaya geçidinden geçen motosiklet ve elektrikli bisikletlere cezai işlem uygulandı.
Muğla’nın Fethiye ilçesinde Trafik Büro Amirliği ekipleri, Ovacık Köprüsü mevkiindeki kavşakta gerçekleştirdikleri denetimlerde, yaya geçidinden geçen motosiklet ve elektrikli bisiklet sürücülerine cezai işlem uyguladı. Yaya güvenliğini sağlamak amacıyla yürütülen uygulama kapsamında, yaya geçitlerinin sadece yayalara ait olduğu vurgulandı. Trafik polisleri tarafından yapılan açıklamada, uygulamanın amacının kask kullanımının önemine dikkat çekmek ve sürücülerin yaya geçidi kurallarına uymasını sağlamak olduğu belirtildi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı