Fethiye'de Yaya Geçidini İhlal Eden Sürücülere Cezai İşlem Uygulandı
Muğla'nın Fethiye ilçesinde Trafik Büro Amirliği ekipleri tarafından Ovacık Köprüsü mevkiindeki kavşakta yaya geçidinden geçen motosiklet ve elektrikli bisikletlere cezai işlem uygulandı.
Açıklamada şu ifadelere yer verildi: “Trafik polisleri, kavşakların belirli noktalarında, yaya geçitlerinde yayaların can güvenliğini sağlamak amacıyla, yaya geçidini kullanan motosiklet sürücüleri ve elektrikli bisikletlere yönelik uygulama yapmaktadır. Amaç burada kaskın önemini aktarmak ve yaya geçitlerinin sadece yayalara ait olduğunu pekiştirmektir. Bu yönde kural ihlali yapan kişilere ikazla birlikte gerekli cezai işlemler uygulanmaktadır. Bu uygulamalar sürekli olarak devam etmektedir ve devam edecektir.”
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu