Fethiye'de Taraftarlardan Ortak Çağrı: 'Galatasaray Maçı Fethiye'de Oynansın'
Fethiyespor'un Galatasaray ile eşleşmesinin ardından karşılaşmanın Fethiye'de mi yoksa Muğla'da mı oynanacağı yönündeki tartışmalar devam ediyor. Fethiyeli futbolseverler, hem takımın hakkı hem de ekonomik koşullar nedeniyle maçın Fethiye'de oynanmasının en doğru tercih olacağını ifade etti.
Taraftarlardan Net Mesaj
Onur Özdemir, “Galatasaray, Fethiyespor’la eşleşti. Fethiyespor, Fethiye’de oynayacak, Fethiye’de oynanması en doğru olanı. Muğla’da oynanması bana göre anlamsız. Nedenini de şöyle söyleyeyim: Takımın kendi evinde oynaması her zaman daha iyidir. Zaten bütün Fethiye bunu istiyor. Buradan maddi durumu yetmeyen insanlar var, Muğla’ya gidemeyecek olanlar var. Burada oynanırsa en azından insanlar sadece bilet parasıyla maçı izleyebilir. Bu da taraftar için çok daha iyi olur.”
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret