- Haberler
- Güncel
- Fethiye'de güzel havayı değerlendiren çift 'Fethiyeli olduğumuz için en şanslı insanlardanız'
Fethiye'de güzel havayı değerlendiren çift 'Fethiyeli olduğumuz için en şanslı insanlardanız'
Muğla'nın Fethiye ilçesinde hava sıcaklıklarının 20 dereceyi aşmasıyla beraber güzel havayı değerlendirmek için Sahil Bandı'na giden Akdağ çifti, 'Fethiyeli olduğumuz için dünyanın en şanslı insanlarıyız' dediler.
“Fethiyeli Olduğumuz İçin Dünyanın En Şanslı İnsanları Olduğumuzu Düşünüyorum”
Nalan Akdağ ise: “Valla dünyanın en şanslı insanları olduğumuzu düşünüyorum. Fethiyeli olduğumuz için, bu manzaraya sahip olduğumuz için, buraya gelebilme şansımız olduğu için hakikaten çok şanslıyız” ifadelerini kullandı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor