Fethiye'de Foça Mahallesi'nde Hıdırellez ve Anneler Günü pikniği
Fethiye'nin Foça Mahallesi'nde bu yıl üçüncüsü düzenlenen Hıdırellez ve Anneler Günü Birlik ve Beraberlik Pikniği, günlük ormanlık alanda vatandaşların yoğun katılımıyla gerçekleştirildi. Etkinlikte mahalle sakinleri bir araya gelirken, çeşitli ikramlar ve etkinlikler düzenlendi.
“Yoğun katılım bizleri mutlu etti”
Etkinliğe gösterilen ilgiden memnun olduklarını dile getiren Tok, “Yoğun bir katılım var. Başkanımız Alim Karaca da geldi. Meclis üyelerimiz, muhtarlarımız geldi. Çok teşekkür ediyorum onlara. Her zaman bizlere destek olduklarını biliyoruz. Onlar gönüllü olarak her zaman bizlerle” diye konuştu. Etkinliğin ilerleyen yıllarda da devam edeceğini belirten Tok, “Bu etkinliğimize devam ediyoruz. Gücümüz yettiğince, devam ettiğimiz sürece sürdüreceğiz. Herkese teşekkür ederim. Şimdiden herkesin Anneler Günü’nü kutluyorum” ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme