Fethiye'de emekliler geçim isyanında: 'Bu maaşla yaşanmaz'
En düşük emekli aylığının 16 bin 881 liradan 20 bin liraya çıkarılmasına Fethiyeli emekliler tepki gösterdi. Emekliler artan kira ve hayat pahalılığı karşısında maaşların yetersiz kaldığını dile getirdi.
Eski siyasetçi, kamyoncu ve tüccar olduğunu belirten İbrahim Korkmazoğlu da emekli maaşlarının yetersizliğine sert tepki gösterdi. 52 yıl vergi ödediğini vurgulayan Korkmazoğlu, “Emekli maaşı artık ölüm maaşı oldu. 20 bin lirayla kim geçinir? Elektrik, su, tüp, yol parası derken geriye ne kalıyor? İnsan yemek yemeyecek mi? Ben 19 bin 154 lira alıyorum. Emekli zaten çoktan bitti. En az 30 bin lira olması lazım” ifadelerini kullandı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor