Fethiye'de Çevre Haftası etkinlikleri çelenk sunma töreniyle başladı
Fethiye'de 5 Haziran Dünya Çevre Günü ve Çevre Haftası etkinlikleri kapsamında Beşkaza Meydanı'nda Atatürk Anıtı'nda çelenk sunma töreni düzenlendi. Fethiye Belediye Başkan Yardımcısı Oğuz Bolelli'nin de katıldığı programda, çevrenin korunması ve gelecek nesillere daha yaşanabilir bir dünya bırakılması mesajları verildi.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan törende, çevrenin korunmasına yönelik farkındalık oluşturmanın önemine dikkat çekildi. Program kapsamında Fethiye Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürü Selver Hatice Kabak ile müdürlük personeli tarafından Atatürk Anıtı’na çelenk sunuldu.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’