• Haberler
  • Güncel
  • Fethiye'de Çevre Haftası etkinlikleri çelenk sunma töreniyle başladı

Fethiye'de Çevre Haftası etkinlikleri çelenk sunma töreniyle başladı

Fethiye'de 5 Haziran Dünya Çevre Günü ve Çevre Haftası etkinlikleri kapsamında Beşkaza Meydanı'nda Atatürk Anıtı'nda çelenk sunma töreni düzenlendi. Fethiye Belediye Başkan Yardımcısı Oğuz Bolelli'nin de katıldığı programda, çevrenin korunması ve gelecek nesillere daha yaşanabilir bir dünya bırakılması mesajları verildi.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!