- Haberler
- Güncel
- Fethiye'de Bisiklet Dostu Kent İçin Yeni Adım: Güvenli Pedallar Çalışma Grubu Yeni Üyelerini Bekliyor
Fethiye'de Bisiklet Dostu Kent İçin Yeni Adım: Güvenli Pedallar Çalışma Grubu Yeni Üyelerini Bekliyor
Fethiye Kent Konseyi bünyesinde faaliyet gösteren Güvenli Pedallar Çalışma Grubu, bisiklet dostu bir kent oluşturmak amacıyla düzenlediği buluşmada gönüllülerle bir araya geldi. Yönetim Kurulu Üyesi İsmail Dursun, yeni fikirler ve projelerle çalışmalarını büyütmek istediklerini söyledi.
Bir Kazanın Ardından Doğan Dayanışma Büyüyor
Yaklaşık bir yıldır faaliyet gösteren Güvenli Pedallar Çalışma Grubu’nun kuruluş hikâyesine de değinen Dursun, grubun acı bir olayın ardından ortaya çıktığını belirtti.
“Güvenli Pedallar ismi aslında yaşanan bir bisiklet kazasının ardından ortaya çıktı. Bir arkadaşımızı kaybettik. Bunun üzerine bir araya geldik ve güvenli bisiklet kullanımına dikkat çekmek amacıyla çalışmalar başlattık.” diye konuştu.
Bu süreçte Sessiz Sürüş ve Adalet Sürüşü gibi farkındalık etkinlikleri düzenlediklerini ifade eden Dursun, belediyenin de bu süreçte destek verdiğini belirterek, bisiklet güvenliği konusunda çeşitli eğitimler ve etkinlikler gerçekleştirdiklerini söyledi.
Bakmadan Geçme