Fethiye'de Az Sayıda Bulunuyor: Önünde Kuyruklar Oluşuyordu, Adeta Tarih Oldu
Herkes tarafından kullanılan, bir zamanlar önünde kuyrukların oluştuğu ve zamanla teknolojinin gelişmesiyle işlevini yitiren ankesörlü telefonlar adeta tarih oldu.
“Eskiden birinci derece iletişim aracıydı”
Geçmiş yıllarda telefon kulübelerinin sıklıkla kullanıldığını belirten Erol Ayçiçek, “Eski telefon kulübeleri nostalji haline geldi. Herkesin ellerinde cep telefonları bulunuyor. Artık ev telefonlarının bile kullanılmadığı bu devirde sokakta ankesörlü telefonların olması vatandaşların dikkatini çekmiyor. Eskiden kuyruklar olurdu, jetonla çalışırdı. Birinci derece iletişim aracıydı. Şimdilerde ise yollardan kaldırılmış hale. Telefon kulübeleri çok az sayıda var.”
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor