Fethiye Belediyesi'nden Türkiye'de Bir İlk: Arılar İçin İçme Suyu Noktaları Kuruldu
Fethiye Belediyesi, üreticiye destek çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Arıcılıkla uğraşan yurttaşların ihtiyaçlarına yönelik önemli adımlar atan belediye, şimdi de seçim döneminde söz verilen projelerden birini daha hayata geçirdi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da tedavi edilen deniz kaplumbağası 'Şimşek' denize bırakıldı
Bodrum'a 'Scenic Eclipse 2' kruvaziyeriyle 218 turist geldi
Fethiye’de Muharrem Ayı bereketi: Yeni Camii’nde aşure hayrı yapıldı
Seydikemer’de 7 Bin 619 öğrenci karne heyecanı yaşadı
Menteşe’de eğitimde yeni dönem planları görüşüldü
Fethiye İlçe Milli Eğitim Müdürü Kaya’dan yıl sonu mesajı