Fethiye Belediyesi'nden Türkiye'de Bir İlk: Arılar İçin İçme Suyu Noktaları Kuruldu
Fethiye Belediyesi, üreticiye destek çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Arıcılıkla uğraşan yurttaşların ihtiyaçlarına yönelik önemli adımlar atan belediye, şimdi de seçim döneminde söz verilen projelerden birini daha hayata geçirdi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla’daki yatırımlar ele alındı
Fethiye’de 26.06.2026’da nikah yağmuru: 43 çift aynı günde evlendi
Fethiyespor’dan Merhum Timur Fidan İçin Lokma Hayrı
Muğla, Antalya, Isparta ve Burdur'da öğrenciler karnelerini aldı
Muğla'da tedavi edilen deniz kaplumbağası 'Şimşek' denize bırakıldı
Bodrum'a 'Scenic Eclipse 2' kruvaziyeriyle 218 turist geldi