Fethiye Belediyesi Atık Getirme Merkezi açıldı
Fethiye Belediyesi, ilçe genelinde kültür merkezi, atık su arıtma tesisi, akıllı kavşaklar, atık getirme merkezi gibi halkın farklı ihtiyaçlarını karşılayan yatırımların açılışlarına devam ediyor.
Atık Getirme Merkezi açılışına Fethiye Kaymakamı İsmail Hakkı Ertaş, Fethiye Belediyesi Başkan Vekili Ruhtan Başkaya, İlçe Jandarma Komutanı Yarbay Musfata Çiçek, Muğla Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü Ömer Bolat, Başkan Yardımcıları, daire amirleri, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş katıldı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret