Fethiye Belediyesi Atık Getirme Merkezi açıldı
Fethiye Belediyesi, ilçe genelinde kültür merkezi, atık su arıtma tesisi, akıllı kavşaklar, atık getirme merkezi gibi halkın farklı ihtiyaçlarını karşılayan yatırımların açılışlarına devam ediyor.
“Dünya için umutlar yeşersin…” İklim Değişikliği Müdürü Selver Hatice Kabak, “5-12 Haziran Türkiye Çevre Haftasında bir dizi etkinlik gerçekleştirmeyi planladık. Programımızın tamamında çevreyi korumanın ve koruyarak kullanmanın önemine dikkat çekmeye çalışıyoruz. Yıl boyunca gerçekleştirilen çevresel çalışmalardaki çabalarımızın yoğunlaştığı bu haftada, daha sağlıklı bir çevre ve daha temiz bir dünya için umutların yeşermesini ve dikkatlerin çevreyi koruma konusuna çekilmesini hedefliyoruz.”
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor
Bir aylık aranın ardından belediyede ilk mesai: 'Fethiye'ye hizmet etmeye devam edeceğiz'
Bodrum’da kültürel mirasla iç içe bir eğitim yılı
Yatağan'da Yüksek riskli hastaya bölgesel anastezi ile operasyon