- Haberler
- Asayiş
- Evinden 2,5 milyonluk altınları çalınan doktor, hırsızlar serbest kalınca 'adalet' istedi
Evinden 2,5 milyonluk altınları çalınan doktor, hırsızlar serbest kalınca 'adalet' istedi
Evinden 2 milyon 500 bin lira değerindeki altınları ve parası çalınan kadın doktor, hırsızlar serbest kalınca 'adalet' istedi.
S.Y. ve B.V. adlı kadın hırsızların evlerden hırsızlık suçundan 30'dan fazla suç kayıtlarının bulunduğu ortaya çıktı. Saklandıkları evde polisin takibi sonucu yakalanan kadın hırsızlar polisteki sorgularının ardından geçen Cuma günü Samsun Adliyesine sevk edilip savcı tarafından tutuklanmaları talebiyle sevk edildikleri nöbetçi mahkemece serbest bırakıldı.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret