Eski sevgilisi tarafından öldüresiye darp edilen genç kadın yaşadığı kâbusu anlattı
Isparta'da yaşayan genç kadın, kendisinden ayrılmaması için eski sevgilisinin ölüm tehditlerine maruz kaldığını ve sokak ortasında kendisini tekmeleyip, boğazına ayakkabısıyla bastırarak öldürmeye çalıştığını iddia etti. Olayın ardından suç duyurusunda bulunduğunu, avukatına 40 bin TL ödeyip kendisine delilleri teslim ettiğini söyleyen kadın 'Dosya, 6 ay sonra '6 aylık şikayet süresi aşıldığı' gerekçesiyle takipsizlik alarak mahkeme süreci bile olmadan kapandı' dedi. Genç kadın, hem Baro'ya hem de savcılığa avukatı hakkında da suç duyurusunda bulundu.
“Türkiye'deki savcılar kadınlara daha adil davranmalı”
Adaletin yerini bulmasını isteyen A. Özdemir, "Kadına karşı şiddet davalarında savcıların daha hassas ve vicdanlı olmasını istiyorum. Kendimi çok çaresiz hissediyorum. Genç bir kadın olarak artık hedefim ve umudum kalmadı. Çünkü artık sadece Allah'a emanet yaşıyorum. Bu durumun bir an önce çözülmesini ve adaletin yerini bulmasını istiyorum" ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor