EGF'den 'Ege'nin Enleri' Ödül Töreni: Yerel Yönetimler Muğla'da Buluştu
Ege Gazeteciler Federasyonu'nun 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü kapsamında düzenlediği 'Ege'nin Enleri' ödül töreninde, 'Ege'nin Enleri' oylamasında 2025 yılının en başarılı büyükşehir, ilçe belediye başkanları, valileri, kaymakamları ve basın emekçileri ödüllendirildi. Tören Muğla'da gerçekleştirildi.
Basın Emekçilerine Ödül
SED Medya bünyesinde görev yapan Haber Müdürü Emrullah Gök haber kategorisinde; Sıdıka Polat ve Egemen Aydın ise Genç Kalemler kategorisinde ödül alarak, yılın 'En'leri arasına girdi.
Muğla ve Ege’nin tanıtımına katkı sağlayan filmleriyle tanınan yönetmen Yüksel Aksu’ya “Özel Ödül”, meslekte 40 yılı aşkın süredir görev yapan gazetecilere ise “Meslek Onur Ödülü” verildi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye Beşiktaş Taraftarlar Derneği’nden Seydikemer’de Hayırlı Olsun Ziyaretleri
Kaymakam Akkaya ve Başkan Uysal Hayvan Bakımevi’ni Ziyaret Etti
Muğla Hava Durumu 26 Haziran 2026: Sıcaklık 39 Dereceye Çıkacak
FETAD’dan Fethiyespor Yönetimine Yeni Yanıt: 'Biz İsimleri Değil, Büyük Resmi Sorduk'
Bodrum açıklarında 40 metre derinliğe uzanan kesintisiz deniz çayırı kuşağı belirlendi
Muğla Büyükşehir Gazeteciler Derneği Başkanı Cem Kaytan’dan Vali Akbıyık’a Ziyaret