Denizli'de inanılmaz rekor! 360 çöp şiş yedi, servet kazandı
Denizli'de 9 yıldır düzenlenen Türkiye'nin en çok kazandıran 'En çok çöp şiş yeme' yarışmasında bir rekor daha kırıldı. 360 adet çöp şiş yiyerek yaklaşık 300 bin TL'lik büyük ödülün sahibi olan genç, 'Evde kolay kolay doymak bilmiyordum hem karnımı doyurdum hem ödülü kazandım' dedi.
Biz 2016 yılından bu yana yarışmayı düzenli olarak yapıyoruz ve birçok kere ödül verdik. Hatta çöp şiş yeme yarışmasını ilk defa biz başlattık. Senede birçok yarışmacımız ödül kazanıyor. Arkadaşımız erkekler 0kategorisinde bugüne kadar kırılmamış rekoru kırdı. Yusuf kardeşimiz 360 tane çöp şiş yedi bu da yaklaşık 3 buçuk kilogram ete tekâmül ediyor" dedi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor