Büyükşehir 1 No'lu Hizmet Binası'nın yıkımına başladı
Muğla Büyükşehir Belediyesi Menteşe ilçesinde bulunan 1 No'lu Hizmet binasının yıkımına başladı. Yıkımı gerçekleştirecek yüklenici firmanın 7 Mart'ta çalışmalara başlaması planlanıyor.
Seher Gülesen: “Esnafa Faydası Olacağını Düşünüyorum”
Esnaf Seher Gülesen, “Uzun zamandır boş ve ölü bir alan burası. Bir an önce yıkılıp yeni projenin hayata geçirilmesi gerekiyor. Büyükşehir Belediyesi’nden ekipler gelerek bize yeni yapılacak proje ve yıkım ile ilgili bilgilendirme yaptı. Yeni yapılacak proje ile daha güzel olacak gibi görünüyor. Esnafa faydası olacağını düşünüyorum. Kazasız belasız çalışmalar biter inşallah” dedi.
Bakmadan Geçme
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi