Büyükşehir 1 No'lu Hizmet Binası'nın yıkımına başladı
Muğla Büyükşehir Belediyesi Menteşe ilçesinde bulunan 1 No'lu Hizmet binasının yıkımına başladı. Yıkımı gerçekleştirecek yüklenici firmanın 7 Mart'ta çalışmalara başlaması planlanıyor.
Esnaf Mustafa Köse: “Yıkılması Doğru Bir Karar”
Esnaf Mustafa Köse, “20 yıldır burada çiçekçilik yapıyorum. Binanın depreme dayanıklı olmadığına dair bir rapor var. Bunun neticesinde yıkılması doğru bir karar. Yeni yapılacak proje kapsamında alt katında bir otopark olmasını istiyoruz. Çarşının canlı kalması için dükkanlar olmasını isterim. Kısa sürede tamamlanması bizler için çok önemli” diye konuştu.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor