Bu defa kadın şiddet uyguladı: Aile Mahkemesi kadına uzaklaştırma verdi
Aydın'da görme engelli bir adam, kendisinin kişisel hizmetlerini görme vaadiyle evine gelen bir kadından sürekli darp ve şiddet görünce mahkemeye başvurdu. Mahkeme adama şiddet uyguladığı ve mağdurun evine çilingirle girip ev sahibini de içeri almadığı gerekçesi ile kadına uzaklaştırma cezası verdi. Olay bir haftada 4 defa tekrarlayınca ev sahibi adamı eve almayan kadın polis marifetiyle evden çıkarılıp polis merkezine götürüldü.
Aydın A. ile Z.Y.'nin arası açılınca kadın aynı evde yaşadığı Aydın A.'yı iddiaya göre, dövmeye ve öldürmekle tehdit etmeye başladı. Mağdur olduğunu ileri süren Aydın A., kadından gördüğü şiddetin dozu artınca Engelliler Derneği'ne gidip Dernek Başkanı Fatih Özbaş'ın da yardımı ile polise müracaat etti. Şahısların şikayeti üzerine Aydın 1. Aile Mahkemesi tarafından görülen davada mahkeme Z.Y adlı kadına bir ay uzaklaştırma kararı verdi.
Bakmadan Geçme
Güncel altın fiyatları: 24 Haziran 2026 gram altın ne kadar oldu?
Köyceğiz’de Güvenlik Bölümü öğrencilerinden atışlarda tam isabet
Yatağan-Milas Karayolu'nda trafik kazası:2 yaralı
Dolar ve Euro kuru bugün ne kadar oldu? 24 Haziran 2026 güncel döviz fiyatları
Milas’ta trafik kazası: 2 yaralı
Muğlaspor, orta saha oyuncusu Selim Dilli’yi kadrosuna kattı