Bu defa kadın şiddet uyguladı: Aile Mahkemesi kadına uzaklaştırma verdi
Aydın'da görme engelli bir adam, kendisinin kişisel hizmetlerini görme vaadiyle evine gelen bir kadından sürekli darp ve şiddet görünce mahkemeye başvurdu. Mahkeme adama şiddet uyguladığı ve mağdurun evine çilingirle girip ev sahibini de içeri almadığı gerekçesi ile kadına uzaklaştırma cezası verdi. Olay bir haftada 4 defa tekrarlayınca ev sahibi adamı eve almayan kadın polis marifetiyle evden çıkarılıp polis merkezine götürüldü.
‘Her serbest kalışında gözleri görmeyen adamdan önce eve gelip kilidi değiştirerek adamı içeri almadı'
Mahkemeden sonra görme engelli olduğu için yavaş yavaş evine gelebilen Aydın A. anahtarı evinin kapısını açmayınca tekrar polise müracaat etti. Eve çilingir vasıtası ile giren polisler Aydın A.'nın evinde Z.Y. adlı kadını görünce kadın Aydın A.'nın şikayeti üzerine tekrar evden alınıp polis merkezine götürüldü.
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı