Bodrum Belediye Başkanı Mandalinci: 'Hedefimiz turizmi 12 aya yaymak'
Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci, 28. Doğu Akdeniz Uluslararası Turizm ve Seyahat Fuarında (EMITT), 2025 yaz sezonuyla ilgili değerlendirmelerde bulundu.
2025 turizm sezonu ile ilgili beklentilerini dile getiren Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci, "2025 yılı turizm sezonundan çok umutluyuz. Rezervasyonlardan anlaşılıyor ki yurt dışı pazarında Bodrum yoğun bir ilgi görüyor. İngiltere'de gerçekleşen fuar da son derece iyi geçti. Bodrum'a direk uçuşların artması turizmimizi olumlu etkiliyor. Hem yerelde hem uluslararası arenada yoğun bir turizm sezonu bekliyoruz. Kentimizde turist sayısı daha yüksek bir potansiyele kavuşacak ve esnafımızın yüzünü gülecek" dedi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor