Başkan Aras, yoğun yağışlar sonrası tüm ekipleri sahaya sevk etti
Muğla Büyükşehir Belediyesi, il genelinde etkili olan aşırı yağışlar nedeniyle gece boyunca sahada görev yaparak gerekli müdahaleleri gerçekleştirdi. Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras'ın talimatıyla ekipler teyakkuz halinde çalışırken, Genel Sekreter Tayfun Yılmaz ekiplerin sevk ve idaresini sahadan koordine etti.
Başkan Aras: “Tüm ekiplerimizle sahadayız”
Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, "Yağışların başladığı andan itibaren tüm ekiplerimizi sahaya yönlendirdik. Önceliğimiz her zaman hemşehrilerimizin can ve mal güvenliğidir. Sahada görev yapan ekiplerimiz gece gündüz demeden büyük bir özveriyle çalıştı. Bu süreçte gösterdikleri emek için tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret